Kanallar arası pazarlama, çok kanallı pazarlama, tüm kanallarda pazarlama kadar terimlerden hangisini tercih ederseniz edin, müşteriniz yahut potansiyel müşterinizle tüm dijital kanallarda ve her cihazda etkileşim kurmanız gerekir. Mevrut kutusundan içtimai ağlara ve dizvücutü bilgisayarlar, tabletler, rahatıllı telefonlar genelinde hasetmüzün tüketicileri sorunsuzca akım ederken sizden bile aynı yerlerde olmanızı, problemsiz ve entegre bir deneyim sunmanızı bekliyorlar. Başarılı bir kanallar arası pazarlama stratejisi oluşturmanıza yardımcı tamamlanmak muhtevain en geniş kullanılan dijital pazarlama kanallarının inceliklı izahatını horda bulabilirsiniz: Elektronik posta ile pazarlama Elektronik posta ile pazarlama, B2B ve B2C pazarlamacıları aracılığıyla kullanılan, en turfa ve en düzgün aşina dijital pazarlama formlarından biridir. Elektronik posta ile pazarlama sebebiyle çeşitli alıcı yolculuğu temas noktalarında alıcı verilerini toplar, potansiyel müşterilerin tercihlerini anlamak muhtevain sınıflandırır ve en sonunda onları elektronik posta liste(leri)nize ekleme izni tuzakırsınız. Elektronik posta içinde ne olduğu; ürün ve hizmetleriniz, şirketiniz ve etkinlikleriniz ile alakalı haberler, kişiye özel teklifler, alıcı çıbanarı hikayeleri, örnek hikâye incelemelerine bağlanaklar ve yöntem özetler ya da iş özetleri için olgun muhtevaerebilir. E-postalarınızın yalnız silinmek yerine açılmasını ve okunmasını sağlamak muhtevain bedel yollamak eleştiri önem taşır. Kişiye özel muhtevaerik ve ilişik çekici teklifler iştirakı artırmak konusunda çok nöbete yarar. Elektronik posta ile pazarlama hem sanat hem bile bilimdir. E-postalarınız ve dijital varlıklarınız cazip ve ilişik çekici olmalıdır. Bununla alay malay çok nüshada elektronik posta göndermekle yeterince göndermemek arasında bir istikrar kurmak zorundasınız. Videoteyp pazarlama Videoteyp en sarplü dijital pazarlama kanallarından biridir. İnsanlar videoya erkekılıyor. Sefahat ve tetebbu muhtevain videoteyp izliyor ve paylaşıyorlar. Filhakika, YouTube raporlarında ayda dü milyarı fazla izleyicinin giriş yaptığı belirtiliyor. Hem B2B alıcıları hem bile B2C tüketicileri satın kurum kararlarını videoteyp sebebiyle veriyor. Videoteyp pazarlama bellik üstelikındalığı oluşturur, dijital trafiği ve dönüştürme oranlarını fazlalıkrır. Blog içeriğine gömülü videolar, B2B ve B2C muhtevaerik pazarlama stratejilerinin yıllardır zaviye taşı konumunda. Videoteyp üleşmek, içeriğinizi daha lüks insanoğlunun görmesinin anahtarıdır. Bu nedenle YouTube kadar üçüncü yer sitelerden yararlanmanız, videolarınızı web sitenizde ve içtimai medya kanallarınızda tanılamatmanız gerekir. İnsanları videolarınızı paylaştıynet teşvik edin. Videolarınız kısaca ve öz olsun. İnsanlar dikkatlerini çabucak kaybediyor. Bu nedenle harika içinde ne olduğu ilişik çekici şekilde yollamak çok önemli. Sosyal medyada pazarlama Sosyal medya, makul bir nişane kesime ulaşmanın; müşteriler, potansiyel müşteriler ve çözüm ortaklarıyla vasıtasız bağlamlantı kurmanın harika bir yoludur. Ne içtimai medya platformlarını kullanacağınız, kimleri hedeflemek istediğinize tutkundır. Feysbuk hala dünyanın en makro içtimai medya platformudur. Twitter B2B alıcıları arasında hala pop. Instagram ve TikTok milenyum ve Z kuşağı tüketicileri arasında olağanüstü popülerdir. LinkedIn ise satın derç döngüsünün er aşamalarında B2B alıcıları ile bağlamlantı kurmak muhtevain harika bir durum. Her içtimai medya platformu farklı muhtevaerik türlerine malik olsa da tümü berenarı videoteyp/fotoğraf odaklıdır. Bu nedenle muhtevaerik oluştururken bunları içtimai medya üzerinden nite darmadağın etmek istediğinizi her gün göz önünde bulundurun ve buna için kombinezon kuruluşn. Farklı platformlar ortaya çıkmaya devam edeceği muhtevain, pazarlamacılar var olan her platformdan en düzgün şekilde faydalanmak muhtevain dijital pazarlama taktiklerini daimî uyarlamalıdır. Örneğin, TikTok Ilkgüz 2016’dan önce mevcut bileğildi. Zaman ise LinkedIn, Twitter, Pinterest ve Snapchat’ten daha lüks etkili kullanıcıya malik. Güdük mesajlar (SMS ve MMS) Elektronik posta ile pazarlama faaliyetlerinin yanı sıra kısaca ileti, müşterilere ulaşmanın en vasıtasız yoludur. Ama içtimai medyada olduğu kadar mesajlar kısaca ve öz olursa güçlü hale gelir. Pazarlama ekipleri, ancak dimdik muhtevaeren kısaca ileti hizmetlerinden (SMS) yahut videoteyp ve gif muhtevaerebilen multimedya mesajlarından (MMS) yararlanabilir. İçerik pazarlama İçerik pazarlama iletiınızı sunarken, farklı potansiyel alıcı ve müşterilere kişiye özel şekillerde seslenmenize imkân tanılamar. İçeriğiniz ne derece kişiye özel hale gelirse o derece ilişik çekici evet, insanoğluı cezbeder ve dikkatlerini vermelerini esenlar. Fakat, içeriğiniz nişane kitlenizin amaç ve ilişik sahaı ile uyumlu olmalıdır. Etkileşim ve dönüştürme muhtevain bedel sunmalıdır. Elektronik posta metinleri, giriş sayfaları, olgun görselleri, e-kitaplar, iş özetleri, banner reklamlar, videolar, dimdik mesajları, reklamlar, sava bültenleri, matbuat bültenleri, makaleler, bloglar ve dijital vardiya kartları kadar muhtevaerikler kullanabilirsiniz. İçerik farklı kanallarda kullanılabilir (ve kullanılması gerekir), ancak tüm muhtevaeriklerinizde tutarlı bir titrem ve ileti olmalıdır. SEO ve PPC (yahut SEM) İyi bir kontrol motoru optimizasyonu (SEO) stratejisi, web sitesi içeriğini (bağlama sayfaları, bloglar vb.) optimize değer. Böylecene, kontrol neticelerinda daha faik sıralarda ve daha kesif görülür, içeriğinize trafik geriışı esenlanır. İyi SEO skorları, anahtar sözcük ve sayfa optimizasyonuna tutkundır. Web içeriğinizde düzgün açıklıkştırılmış anahtar sözcükler ve uzun formda anahtar sözcükler (3 ve daha lüks sözcükten oluşan ifadeler) tutunmak SEO’nuzu daha düzgün hale getirir, trafik ve dönüştürme konusunda daha faik skorlar esenlar. Koca itibarlı üçüncü yer sayfalardan organik bağlanaklar gidermek da sayfa sırasını yükseltmenin ve potansiyel müşterileri içeriğinize yönlendirmenin bir diğer yoludur. Tıklama başına ödemeli (PPC) reklamlarda makul bir bağlanakya mevrut her tıklama muhtevain ödeme kuruluşlır. Taharri motorları ve çoğu içtimai medya sitesi PPC fırsatları sunar. PPC reklamlar hedeflenen müşterilerinizin ve potansiyel müşterilerin muhtevaerik rahatışlarında fonlenir. Taharri motoru pazarlama (SEM), makro ağırlık yaratabilen bir PPC reklam türüdür. Makul anahtar sözcükleri arayan görüşmeçilere avantajlı bir sayfa konumunda pazarlama mesajları (dimdik) ve bağlamlantı göstermesi muhtevain kontrol motoruna ödeme yaparsınız. Web sitesi dizaynı ve pazarlama Web siteniz, alelumum potansiyel müşterilerin şirketiniz ve markanızla iletişim kurduğu ilk temas noktalarıdır. Harika bir web dizaynı, tüm dijital varlıkları tutarlı bellik çtuzakışmasıyla tanılamatabilir. üste web sitenizi kontrol motorlarıyla daha uyumlu hale getirmeli, harika bir kullanıcı deneyimi sunmalı ve dönüştürme tartıını (daha lüks tıklama, kaydolma, vb.) fazlalıkrmalıdır.