Anadan görme olarak demografik bilgilere için bünyelmaktadır fakat genel ağ ortamında müşterilerinizi tam olarak saptamak karınin Google Analitik platformunun kent analizleri karınin sunduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi araç ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu evet da kent takip kimliğini sitenize izafe etmek yerinde olacaktır. Müşterilerinizin evetş, cinsiyet, hayat, hasılat ve ilişki alanları gibi bileğişkenleri sabitleme edebilirsiniz.
█▌ Belirlenen Müşterilerinizi Farklılaştırabilirsiniz
Müşterileri değişiklaştırma, onların işletmeniz karınin farklı bileğerlere malik olması ve farklı ihtiyaçlarının bulunmasından kaynaklanan bir zorunluluktur. En maliyetli olan müşterilerden kalkışmak suretiyle, bir sıralamada mevcut olmak, çabaların en çok üstünlük sağlamlayacağı kesime yöneltilmesine imkân sağlamlar. Sonunda müşterinin bileğerine ve ihtiyaçlarına odaklanacak pres davranışını web sitenizde tedarik etmek güç olmayacaktır.
█▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz
Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin sağlamlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki hizmet, üzerinde durulması müstelzim en önemli konudur. En koca etkinliği, müsait maliyette yapma zorunluluğu bir şirket karınin kaçınılmazdır.
İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci
Web kent teriminin alıcı merkezli son yıllarda yaşadığı varyasyon harbiden olağanüstü boyutlara ulaştı. Tarihsel müddetç olarak bakıldığında 1990’li yılların “ne bulursam onu düzenırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Sunma ekonomisinin ön planda olduğu bu dönemlerde web sitelerinde görev düzlük ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, tüketici tercihlerinin sonuç plana atılmasına zemin hazırlıyordu. Peşi sıra 2000’li yıllar geldi, web sitelerindeki ürün ve hizmet çeşitliliği artmaya temelladı. Bu noktada müşterilerin genel eğilimi “neyi alabilirsem onu sözım” biçiminde bileğişti. 2010’larda web sitelerindeki çağcıl anlamdaki vürutmelerle omuz omuza imdi “ne istersem onu düzenırım” dönemi temelladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç üs radde büyük rol oynadı:
▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği olağanüstü biçimde arttı ve müşterilerin yeğleme muhtemellıkları çoğaldı.
▬ Marifet ve muhabere teknolojilerini faal kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok zorlamasız erişebilir bir hale geldi.
▬ Teknolojik bünyelar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından tevzi kanalına entrika iş proseslerini bileğiştirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan muvasala olanaklı oldu.